Thursday, December 23, 2010

RAHSIA TAPAK TANGAN

        
        Tahukah anda bahawa tapak tangan anda menyimpan seribu satu rahsia tentang kesihatan dalam tubuh badan anda?

Sebenarnya tidak ramai yang mengetahui perkara ini dan tidak ramai yang mahu ingin tahu pun hal ini. Pelbagai anggapan yang selalu saya terima apabila berbicara tentang rashsia pada tapak tangan. Akan tetapi apabila saya menerangkan secara terperinci maksud dan faedah di sebalik ilmu ini, mereka berasa kagum dan malah sanggup serta ingin memiliki ilmu anugerah Allah ini.

Baiklah, di sini saya ingin memperkenalkan sebuah buku yang akan mendedahkan rahsia Mengesan penyakit melalui tapak tangan yang berjudul ‘DIAGNOSIS TAPAK TANGAN’ terbitan Alaf21 sdn. Bhd. Saya merupakan penulis buku ini. Buku yang hanya mengandungi halaman 124 mukasurat ini penuh dengan isi dan ilmu yang bermanfaat dan mampu dimiliki oleh sesiapa saja.

Sejak tahun  1998 saya telah berjinak-jinak di dalam dunia perubatan tradisional yang diterima turun-temurun daripada ayahanda tersayang. Bukan saka ye… bermula tahun 2004,saya mula berkecimpung dalam dunia paranormal dan telah mengikuti pelbagai kursus keilmuan untuk mencari tentang kebenaran dunia paranormal. Alhamdulillah, kini saya mampu berdiri sendiri dengan ilmu yang saya miliki.

Kini, saya kongsikan salah satu ilmu iaitu teknik mengesan penyakit melalui tapak tangan yang telah diterjjemahkan dalam bentuk buku. Ianya lebih mudah diifahami kerana setiap penerangan  disertakan dengan gambarajah sebenar. BUKU INI BUKANLAH BUKU MENILIK NASIB MELALUI TAPAK TANGAN, TETAPI TAHAP KESIHATAN ANDA BOLEH DIKENALPASTI PADA JALURAN SARAF YANG NAMPAK PADA TAPAK TANGAN.

Buku ini akan mengajar anda bagaimana melihat tanda-tanda sebelum, sesudah atau semasa mengidap sesuatu penyakit atau masalah dalam tubuh. Masalah-masalah dalam tubuh adalah suatu yang berkaitan dengan organ seperti jantung, paru-paru, hati, usus kecil, usus besar, perut dan banyak lagi. Pelbagai jenis penyakit juga mampu dikesan dan di analisis setelah mengenalpasti di mana organ yang bermasalah.

Di dalam buku ini juga mendedahkan sistem umunisasi semulajadi dalam diri setiap manusia. Sistem ini mampu menjadi semakin baik dan kuat jika anda tahu mengenainya dan tahu tentang perkara-perkara yang boleh melemahkan sistem tersebut. Bukan itu sahaja, sistem ini juga boleh ditingkatkan kekuatannya dengan cara-cara yang tertentu yang saya ulas dalam buku tersebut. Semuanya saya gaulkan dalam buku ‘DIAGNOSIS TAPAK TANGAN’. Adalah rugi bagi anda jika tidak memilikinya.

Anda berasa takut mengetahui penyakit sendiri? Sebenarnya ramai yang beranggapan demikian. Mereka amat takut mengetahui masalah atau penyakit dalam badan. Nasihat saya, lebih baik kita mengetahui masalah organ atau penyakit tersebut pada peringkat awal kerana kita boleh mengambil langkah awal menanganinya. Jika lambat dikesan, ia akan parah kerana tiada langkah awal rawatan. Jangan sampai bernanah baru nak menyesal. Jika sayang pada diri sendiri, eloklah bertindak sekarang. Dengan hanya RM15 (semenanjung) dan RM18 (Sarawak dan Sabah), mampu mengubah kehidupan anda menjadi lebih ceria dan lebih bermutu.

Dapatkan buku ‘DIAGNOSIS TAPAK TANGAN’ segera di pasaran atau di kedai-kedai buku berhampiran seperti POPULAR & MPH. Jika ingin mendapatkannya secara online, amat mudah…Cuma taip diagnosis tapak tangan pada search engine google atau yahoo. Pasti banyak kedai-kedai buku online yang jual.
Wassalam.


1 comment:

  1. Saya berminat nak beli buku tu.. Ada lagi x di kedai atau pd org perseorangan? Sbb sy ada jugak cari tp xjmpa

    ReplyDelete